Efficiënt, zorgeloos en goedkoop communiceren via ieder toestel

Wie is Dstny? Dstny biedt financiële dienstverleners alle tools om ervoor te zorgen dat klanten hen op elke gewenste manier kunnen vinden en bereiken. Door innovatieve oplossingen te integreren helpt Dstny organisaties business communicatie eenvoudiger in te zetten. Dstny is marktleider op het gebied van telefonie integraties en voorziet intermediairkantoren in Nederland van een feilloze telefoniekoppeling met diverse tools.

VoIPcube koppelt telefonie aan ANVA software

Hoe weet je wanneer jouw belverkeer wordt platgelegd door piekmomenten of wanneer je extra ondersteuning nodig hebt in de bezettingsgraad? Hoe kun je telefonische communicatie opnemen om te koppelen aan klantdossiers? Het antwoord is heel eenvoudig: vraag Dstny!

Het inrichten van telefonische wachtrijen en noodnummers of inzicht verkrijgen in de statistieken van jouw belverkeer is voor Dstny dagelijkse koek. Het team van specialisten weet waar jij als financiële dienstverlener tegenaan loopt en biedt jou de tools om je bereikbaarheid zo optimaal mogelijk in te richten. Zo verhoog je productiviteit, efficiëntie en geef je net dat beetje extra service waar jouw klanten blij van worden.

In samenwerking met ANVA biedt Dstny het telefonische integratieplatform VoIPcube. Door jouw telefonie te koppelen aan de software van ANVA zie je wie er belt en kun je jouw klanten persoonlijk begroeten. Ook relevante klantgegevens zijn direct zichtbaar op basis van realtime data vanuit ANVA Backoffice. Bestaan er meerdere klantdossiers met hetzelfde telefoonnummer? Dan zie je een overzicht van alle gekoppelde relaties en kun je eenvoudig en snel de juiste persoon selecteren.

Tien voordelen van VoIPcube

Dstny ziet ieder klantcontact als een kans om de relatie met jouw klant te versterken. Met VoIPcube zorgt zij ervoor dat jij:

1: Nog voordat je de telefoon opneemt weet wie jou belt;
2: Nooit meer (opnieuw) hoeft te vragen om de naam van jouw klant;
3: Telefonische communicatie versterkt met een persoonlijke tint;
4: Vragen of mogelijke problemen klantvriendelijk en snel kunt afhandelen;
5: Door de link met ANVA Hub polisinformatie in kunt zien zonder opnieuw de relatie op te hoeven zoeken;
6: Dagelijks een flinke tijdwinst behaalt, mede door de uitbel mogelijkheid vanuit ANVA Hub;
7: Werkt op een betrouwbare en beveiligde cloudomgeving;
8: Telefoonnotities vanuit logging in ANVA Hub kunt verwerken;
9: Kunt herkennen welke medewerker zorgdraagt voor het klantdossier, doordat het label van de producent, relatiebeheerder of medewerker wordt gepresenteerd bij de inkomende oproep;
10: Door LAR (Last Agent Routing) rechtstreeks in contact komt met de klant(en) die jij als laatste hebt gesproken.


Wil je meer weten over Dstny’s telefonie integratie met ANVA? Stel al jouw vragen dan gerust aan het team van Dstny of plan een persoonlijk adviesgesprek in met één van de adviseurs. Op de website van Dstny vind je meer informatie en alle mogelijke telefonieoplossingen.

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief