Digitaal is de norm

Wie is Aplaza? Aplaza verbindt softwaresystemen, zoals ANVA, voor financieel adviseurs met verzekeraars, serviceproviders of assuradeuren. Door een betere en veiligere dienstverlening verzorgt Aplaza op een eenvoudige manier de ontvangst van diverse berichten en documenten. Dankzij de koppeling met Aplaza beschikken jouw adviseurs altijd over een foutloze administratie en ontvangen zij alle klantcommunicatie rechtstreeks in het juiste dossier. Dat bespaart niet alleen flink wat tijd, maar ook een hoop geld!

Toegevoegde waarde van Aplaza voor ANVA klanten

Met behulp van Aplaza is het ontvangen van post overbodig. Met één druk op de knop haalt de digitale koppeling namelijk alle documenten (polis documenten, jaarlijkse documenten, schade- en financiële documenten), prolongatie- en mutatieberichten, offertes, aanvragen en transacties die worden doorgevoerd op een extranet op bij de aangesloten verzekeraar of serviceprovider. Vervolgens worden al deze berichten automatisch gekoppeld aan het juiste klantdossier.

Naast een vermindering in fouten en een flinke tijdsbesparing levert deze manier van klantinformatie verwerking ook een snellere dienstverlening op. Alle informatie is immers vanuit het zelfde systeem, AVG-proof en binnen no time beschikbaar. Bovendien zorgt Aplaza ervoor dat de betreffende gegevens op een veilig manier worden verstuurt en ontvangen. Zo wordt het risico op onder meer datalekken geminimaliseerd.

 

Vijf succesfactoren van Aplaza

Door het gebruik van Aplaza behalen jouw adviseurs:

1: Flinke tijd- én kostenbesparing: nooit meer hoeven scannen, downloaden vanuit een extern portal of zoeken in e-mails. Met Aplaza bespaar je tot wel tien minuten per transactie en vijf minuten per digitaal document!

2: Gemak: alle documenten en berichten worden geheel automatisch verwerkt in het juiste klantdossier binnen ANVA. Een ideale basis voor goed advies én goede service;

3: Foutloze communicatie: (klant)gegevens hoeven niet meer handmatig te worden overgenomen, waardoor de kans op fouten aanzienlijk wordt verkleind;

4: Up to date klantinformatie: alle relevante documenten zijn direct terug te vinden in het juiste klantdossier, worden doorgestuurd aan jouw klant(en) of zichtbaar gemaakt in de klantmap;

5: Snelle dienstverlening: digitaal (ver)werken zorgt ervoor dat enkel relevante informatie is opgenomen in ANVA. Zo kunnen jouw adviseurs klanten sneller van dienst zijn.

Goed nieuws: Aplaza is standaard opgenomen in de gebruikerslicentie van ANVA. In samenwerking met meer dan 50 aangesloten verzekeraars, serviceproviders en assuradeuren verzorgt Aplaza jaarlijks meer dan 70 miljoen documenten, berichten en transacties via haar platform. Daardoor besparen ANVA klanten gemiddeld 2.650 uur per jaar!

 

Klinkt dat aantrekkelijk en ben jij nieuwsgierig naar de mogelijkheden van Aplaza? Op de website van Aplaza vind je alle informatie terug waar je naar op zoek bent.

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief