Product designer Saskia praat je bij Eind augustus schreven we al over de dagboekstudie die plaats vond om ANVA Hub voor adviseurs al tijdens de pilotfase te verbeteren. In twee weken tijd hebben 10 pilotkantoren en 16 collega’s door middel van dagelijkse korte opdrachten, onze nieuwe oplossing speciaal voor financieel adviseurs nagelopen en ons voorzien van zeer waardevolle feedback. Maar wat is er in de tussentijd daadwerkelijk gedaan met alle feedback die geleverd is? Onze product designer Saskia praat je graag bij!
De afgelopen weken hebben we de ruime hoeveelheid aangeleverde feedback kritisch doorgenomen en gekeken welke punten we er als eerste uitpakken. Graag deel ik een kleine samenvatting van de belangrijkste aandachtspunten:
Bovenstaande is nog maar een greep uit alle veranderingen die we doorgevoerd hebben op basis van de dagboekstudie. Daarnaast hebben we nog talloze kleine verbeteringen doorgevoerd die ANVA Hub voor adviseurs gebruiksvriendelijker maakt.
De komende periode zijn we druk bezig met het ontwikkelen van een importtool. Door middel van deze tool kun je als kantoor jouw relaties en contracten gemakkelijk vanuit een bestaand CRM-systeem overzetten naar ANVA Hub voor adviseurs. Zodra deze tool gereed is, staat ons én jou niets meer in de weg om volop gebruik te maken van ANVA Hub voor adviseurs.
Daarnaast bieden we onze gebruikers altijd de mogelijkheid om nieuwe verbeteringen aan ons voor te stellen. Afhankelijk van de verbetering kijken we samen met de product owner, de servicedesk en consultants wat we wel en/of niet kunnen oppakken. We staan altijd open voor feedback en wensen om ANVA Hub continu te verbeteren. We nodigen graag uit om met ons mee te denken.
Ben je benieuwd naar de laatste stand van zaken of wil je meer weten over onze nieuwste oplossing speciaal voor financieel adviseurs? Kijk dan eens hier.
Neem dan contact op met Saskia via
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief