Terugblik op de AM:dag Next Level

Veel ontmoetingen, goede gesprekken, een mooie stand en een vernieuwend programma. Het waren dé ingrediënten voor een succesvolle AM:dag Next Level op 1 november in DeFabrique in Utrecht.

Een nieuw beursconcept voor de hechte verzekeringsmarkt. AM:dag Next Level was een succes! Wat was het fijn om weer bij elkaar te komen, inspiratie op te doen en inzichten met elkaar te delen. Als ANVA zijnde hebben we genoten van deze dag vol verbinding. Ons motto ‘connecting customers’ paste goed bij de voelbare behoefte om elkaar weer te treffen. Bovendien was het ook gekoppeld aan de winactie op onze stand (waarover hieronder meer).

“De AM:dag is hét event voor de branche in het jaar. Ik heb heel veel bekende gezichten weer mogen ontmoeten. Maar ook veel onbekenden, potentiële klanten, dat maakt het voor ons als ANVA leuk” – Max Mouwen, CEO ANVA

“Als partnermanager is de AM:dag heel interessant om in contact te komen met onze partners die of een eigen stand hebben of rondlopen. Maar ik vind het net zo leuk om met klanten te spreken die onze partneroplossingen afnemen” – Ronald Rongen, partnermanager ANVA

Bekijk de terugblik voor een sfeerimpressie

 

Winnaars ANVA winactie AM:dag

Wie onze stand op de AM:dag Next Level heeft bezocht, heeft waarschijnlijk ook onze winactie gezien. Of… misschien heb je zelf wel meegedaan! Inmiddels zijn de winnaars bekend en de prijzen uitgereikt. Anne, Corry, Oscar en Evert van ons Customer Support team gingen op bezoek bij de winnaars om het ANVA Connecting Customers pakket persoonlijk uit te reiken, bestaande uit een Neleman wijnpakket en een ANVA Powercube.

Monika Geuzebroek van Vlieg, Liselotte van de Zee van VDZ (voor wie haar collega Michelle Lansink de prijs in ontvangst nam) en Jolanda Wagenaar van Ooms gaven het goede antwoord op de vraag:

Volgens het Verbond van Verzekeraars was het Nederlandse premievolume schadeverzekeringen (particulier en zakelijk) in 2021 dat door de Volmachtmarkt wordt verwerkt €3,26 miljard. Welke bedrag van dit totaalvolume werd in 2021 via ANVA verwerkt?

Het juiste antwoord moet zijn: €1,967 miljard. Daarnaast heeft Stichting Uniforme Inrichting Volmachtketen uitgerekend dat ANVA daarin een marktaandeel heeft van 60,32%. Monika, Liselotte en Jolanda: van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief