Resultaten van ANVA’s vijfde klanttevredenheidsonderzoek

ANVA onderzoekt Nu wij onze klanttevredenheid tweemaandelijks en kort cyclisch in plaats van iedere twee jaar uitvragen, zijn de resultaten van alweer het vijfde klanttevredenheidsonderzoek (KTO) van 2022 bekend. Eerder informeerden we je al over de uitkomsten van onze voorgaande vier KTO's.

Bij ANVA waarderen we de nauwe betrokkenheid en eerlijke feedback van onze klanten enorm. Deze inzichten zijn immers van groot belang voor het continu verbeteren van onze producten en diensten. In het afgelopen KTO hebben we vooral gefocust op onze productontwikkeling. Benieuwd naar alle ins en outs? In de speciaal daarvoor ontworpen infographic praten we je graag bij over de uitkomsten.

Download hier de volledige infographic

Actiepunten

Uit de resultaten van dit KTO halen we vier concrete actiepunten waar we ons (extra) op zullen focussen. We:

  1. Verifiëren klantbehoeftes en -verwachtingen voordat we starten met nieuwe productontwikkeling;
  2. Nodigen onze klanten uit voor productreviews en opleveringen;
  3. Verbreden onze communicatie over aanstaande verbeteringen binnen ANVA;
  4. Verhogen de betrokkenheid onder onze klanten als het gaat om (aanstaande) productontwikkelingen.

 

Doe mee en geef jouw mening

Naast het delen van jouw irritaties, frustraties en hopelijk ook zo af en toe een complimentje help je ons bij het invullen van het KTO om ANVA in de toekomst (nog) beter aan te laten sluiten op jouw wensen, werkwijze, aanbod en dienstverlening. We vragen je daarom heel graag om aan het onderzoek mee te werken.

Als je deelneemt aan het KTO kun je ook alle resultaten real time terugzien. Wij vinden het namelijk belangrijk om transparant te zijn. Sta jij nog niet op onze lijst van respondenten? Laat het ons dan weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief