Medewerker Servicedesk

Amersfoort 32-40 uur

Solliciteren

Vind jij het een uitdaging om klanten optimaal te ondersteunen? Vind je het leuk om je te verdiepen in alle ins en outs van de ANVA software om ingewikkelde problemen bij klanten op te lossen? Ben je communicatief vaardig en kun je door de juiste vragen te stellen snel tot de essentie komen? Dan ben jij onze nieuwe medewerker servicedesk! 

Het betreft een vaste functie voor 32-40 uur per week op onze vestiging in Amersfoort.

 

JOUW ROL

Als medewerker Servicedesk heb je vergaande kennis van onze software. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten (zowel online als via de telefoon) en dat betekent bij ons méér dan alleen calls aannemen en registreren. De meeste gebruikers die jij gaat helpen weten al ontzettend veel van de applicatie en hebben problemen die niet gemakkelijk op te lossen zijn. Dat betekent dat jij op onderzoek uit gaat en je steeds weer opnieuw verdiept in de software; een diversiteit in jouw uitdagingen. Geen dag is hetzelfde!
Je staat hiervoor ook dagelijks (met je team) in contact met de engineers van het development-team. Je werkt in teamverband en bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening én klantenservice. De antwoorden die je klanten geeft leg je vast in onze knowledge base, zodat ook andere klanten van jouw kennis kunnen profiteren.

Werken op onze Servicedesk is werken in een levendige, dynamische omgeving. Wij zijn volop in beweging en we spelen steeds in op de behoeften van onze klanten. Wij verwachten van jou dat je hierover meedenkt en input levert.


Wat collega's zeggen:

Naomi: “6,5 jaar geleden ben ik via een uitzendbureau bij ANVA begonnen. Ik was net afgestudeerd en kon daar geen baan in vinden en dacht de tijd op te vullen bij ANVA. Door de leuke collega’s en het contact met veel verschillende klanten ben ik blijven zitten en zie ik mezelf ook de komende jaren nog bij ANVA werken. Samen met klanten zoek je naar antwoorden op hun vragen en oplossingen voor problemen in de software. Iedere dag is anders en dat maakt het voor mij zo leuk, als de ene uitdaging is getackeld is er altijd weer een volgende om je tanden in vast te bijten."

Ellen: “Al bijna 17 jaar help ik onze klanten met hun vragen over ons softwarepakket. Vooral de afwisseling vind ik leuk. Er komen eenvoudige vragen van nieuwe medewerkers (“hoe voer ik een agenda in?”) en het volgende moment heb je een beheerder van een grote serviceprovider aan de lijn over iets wat mis is gegaan tijdens de prolongatie en hoe dat te herstellen. Door onze uitgebreide kennis kunnen we de meeste vragen zelf beantwoorden.”

 

Keywords: klantenservice, servicedesk, support, helpdesk

 

BEN JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA OP DE SERVICEDESK?

Wat heb je in huis:

 

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER

 

OVER ANVA

 

Vol trots maakt ANVA al ruim veertig jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de agile en LEAN methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega's, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden Altijd Helder, Samen, Leren Loont en Persoon Gedreven zijn hierin onze leidraad.

 

JA, IK HEB INTERESSE!

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marieke Vedder (HR) via 033-4798200 of hr@anva.nl.
Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces en in de afrondende fase vragen we je een VOG aan te vragen.

Acquisitie naar deze vacature is niet nodig en ook niet gewenst.

 

Solliciteer direct via het onderstaand formulier

Persoonlijke gegevens


CV en motivatie


Upload motivatie (.doc,.docx,.pdf,.txt) bestandsnaam.....
Upload CV (.doc,.docx,.pdf,.txt) bestandsnaam.....

Waar heeft u onze vacature gevonden?



WIE WORDEN JOUW COLLEGA'S?

Wil je weten met wie je straks je kopje koffie drinkt, of je passies deelt op de borrel?

Bekijk ons team
Rob Rob
Masha Masha
Christiaan Christiaan