Uw relevante klantgegevens altijd bij de hand

Dankzij de koppeling van ANVA is het nu mogelijk om telefoniesoftware te koppelen met ANVA CRM.

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA CRM direct persoonlijk worden begroet en aangesproken. Hiermee werkt u efficiënter en klantvriendelijker, doordat u de relevante gegevens van uw klanten altijd bij de hand heeft. Nog vóórdat u de telefoon opneemt, weet u al wie er contact met u zoekt.

Hoe werkt het?
Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van deze nieuwe koppeling het betreffende CRM-dossier getoond zodat u alle informatie over degene die u belt meteen bij de hand heeft. Zijn er meerdere dossiers met het telefoonnummer? Dan ziet u een overzicht van de dossiers waaruit u kunt kiezen.


De telefoonkoppeling is een standaard functionaliteit binnen ANVA CRM en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de koppeling hoeven ANVA CRM gebruikers alleen een telefonie-oplossing af te nemen. Panas is de eerste leverancier van zakelijke telefonie waarmee ANVA daarvoor een samenwerking is aangegaan.

Eerste gebruikerservaringen
De Bouten Groep in Panningen heeft als eerste deze nieuwe telefoniekoppeling in gebruik genomen. ‘De koppeling tussen Panas en ANVA CRM zorgt ervoor dat wij nog efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Klantgegevens zijn direct beschikbaar waardoor geen extra vragen gesteld hoeven te worden bij het aannemen van de telefoon. Ook bij het doorverbinden zijn de klantgegevens bij de ontvanger direct bekend.’, aldus Luc Bouten.

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons