Maak optimaal gebruik van klantcontact

Met de klantmap heeft uw klant een eigen online omgeving waarop zij zelf zaken kunnen inzien en regelen en waarmee zij u veel werk uit handen nemen. Met de klantmap maakt u optimaal gebruik van klantcontact en creëert u meer mogelijkheden voor cross- en upselling. En dat terwijl u kosten bespaart!

Veel klanten willen online steeds meer zelf kunnen regelen, op de momenten dat het hen uitkomt en het liefst 24/7. Service is daarnaast één van de belangrijkste onderdelen waarop uw organisatie zich kan onderscheiden. De nadruk komt steeds meer op prijs te liggen. Maar of uw prijs concurrerend is of niet, uw klant zal altijd rekening houden met hetgeen hij voor die prijs mag verwachten.

 

ONDERSCHEIDEN IN SERVICE

De klantmap is het perfecte hulpmiddel waarmee u zich kunt onderscheiden op het gebied van service. Particuliere en zakelijke klanten geeft u hiermee online toegang tot hun eigen klantdossier. Ze kunnen hier heel eenvoudig hun polissen bekijken, mutaties doorgeven of zelf documenten uploaden. Uw klant ziet zo in één oogopslag welke producten hij heeft lopen en heeft vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week toegang tot zijn gegevens. Daarnaast beschikt de klantmap over serviceformulieren waarmee de klant contact op kan nemen met zijn adviseur, vragen kan stellen, schades kan melden of een klacht in kan dienen.

 

TIJD EN KOSTEN BESPAREN

Het mes snijdt aan twee kanten. Naast de service die u uw klant biedt, levert het u een flinke besparing op tijd en kosten. De documenten die voorheen per post verzonden zouden worden, stelt u via de klantmap digitaal beschikbaar. Zonder extra handelingen, want wanneer u het document opslaat in uw eigen dossier kunt u er meteen voor kiezen om het document automatisch weer te geven in de omgeving van de klant. U hoeft uw documenten dus niet meer apart te mailen. Is uw klant zijn polisoverzicht kwijt? In de klantmap kan hij de meest actuele versie terugvinden, zonder dat hij daarvoor met u contact hoeft op te nemen. Ook mutaties, zoals bijvoorbeeld in NAW-gegevens kan uw klant zelf doorvoeren. Na een check door een medewerker, wordt deze wijziging automatisch overgenomen in uw CRM dossier.

ALTIJD UP TO DATE

Doordat de klantmap gekoppeld is met het CRM dossier kunt u direct acties opvolgen, hiervoor worden automatisch taken of notificaties aangemaakt. Bovendien zijn de wijzigingen die u aanbrengt in het CRM dossier en waarvan u aangeeft die te willen tonen, direct voor de klant zichtbaar. Uw klant is zo dus altijd op de hoogte van zijn actuele situatie en dat voorkomt een hoop vragen of onduidelijkheden. 

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons