Referenties

Kettlitz & Wulfse

Volmachtkantoor zet de klant centraal en niet de polis

/api.php/files/image/id/57f2657dd11c59a4718b4567

 

'Klant' is meer dan alleen NAW-gegevens

Kettlitz Wulfse Verzekeringen bestaat al meer dan 100 jaar. Veel is sinds die tijd veranderd, maar één ding niet. Het volmachtkantoor zet de klant centraal en niet de polis.

Kettlitz Wulfse Verzekeringen is een middelgrote assurantiemakelaar. Als onderdeel van de Noordeloos Groep heeft het kantoor gekozen voor ANVA Elements om kostenefficiënter te werken en tegelijkertijd gebruik te maken van de mogelijkheden die CRM biedt.

Afgelopen zomer is het kantoor gestart met ANVA Elements. Dianne Kers: “Niet alleen voor onze particuliere klanten, maar juist ook voor onze zakelijke doelgroep zien wij de voordelen van ANVA Elements. Iedere klant vindt het bijzonder prettig om online zelf zijn documenten en gegevens in te zien.” Dianne werkt als teamleider op de afdeling bedrijvenadviesgroep, een team dat de buitendienstadviseurs ondersteunt en ook zelf vanuit het kantoor klanten adviseert.

Door inzet van een webcam maken we het contact op afstand persoonlijker

 

COMPLEET KLANTBEELD

“Wij vinden het belangrijk om verder te kijken dan alleen naar de NAW-gegevens van onze klanten. Als je een klant aan de telefoon hebt kun je bijvoorbeeld even snel op zijn Facebook-pagina kijken om te zien wat er bij hem of haar leeft. Of je ziet in het systeem dat de dochter net jarig is geweest. Deze details maken je gesprek met een klant net een stukje persoonlijker en dat versterkt je klantrelatie. Ook kan onze buitendienst deklantgegevens direct inzien tijdens het klantgesprek en wijzigingen doorvoeren. Daarnaast kijken we bewust hoe we het klantcontact op afstand persoonlijker kunnen maken door bijvoorbeeld het inzetten van een webcam.”

MEER EFFICIENCY DOOR WORKFLOWS

“ANVA Elements staat, maar we zijn zeker nog niet klaar,” zegt Dianne Kers. “We zijn continu in gesprek met ANVA om onze wensen aan te geven in zaken die we graag verbeterd zien worden. Het contact met onze IT-mensen en die van ANVA is intensief. Je merkt dat het niet alleen een kwestie is van nieuwe software, maar ook van het optimaliseren van de werkprocessen om zoveel mogelijk voordelen uit de software te kunnen halen. Zo kijken we bijvoorbeeld hoe we met de workflows van ANVA Elements meer kunnen bereiken. Hoe helpt de software ons bij het identificeren van een kans bij een klant tot het uitbrengen van een offerte en het verwerken van een contract?”

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

En blijf op de hoogte van al ons nieuws, onze events, webinars & blogs

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons