Enquête servicedesk

Sinds maart is onze servicedesk telefonisch alleen voor hoge prioriteit beschikbaar. Uiteraard kun je ons nog wel op alle andere andere manieren bereiken. Hierdoor ontstond er een grote verschuiving van vragen naar support.anva.nl.

Wij leren hier graag van. Hoe kunnen we je het beste van dienst zijn? Vul de (korte) enquête in en geef ons advies.

  • 1. Ik werk bij een...
  • 2. Door de thuiswerkmaatregelen zijn de afgelopen tijd 75% van alle tickets via support.anva.nl aangemeld en alleen hoge prioriteit is via de telefoon afgehandeld. Ik heb dit als volgt ervaren
  • 3. Welke situatie zie je het liefst in de toekomst?
  • 4. Ik wil contact op kunnen nemen via een chatmogelijkheid
  • 5. Vanaf hoe laat moet de servicedesk beschikbaar zijn?
  • 6. Tot hoe laat moet de servicedesk beschikbaar zijn?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief