Alle relevante klantinformatie op één scherm

Het klantdossier bevat alle informatie die u nodig heeft over uw klant. Of het nu gaat om het versturen van een mail, het maken van een afspraak, het muteren van de polis of het inzien van schademeldingen, het dossier is het vertrekpunt voor al uw werkzaamheden.

ANVA CRM kent verschillende soorten klantdossiers voor particuliere en zakelijke klanten, maar ook leveranciersdossiers, deelnemersdossiers en personeelsdossiers. Alle relatieinformatie, contactmomenten, offertes, contracten en schadeclaims worden hierin bijgehouden. De CRM-gegevens worden aangevuld met de gegevens vanuit de ANVA BackOffice en deze informatie wordt realtime gesynchroniseerd. Zo heeft u altijd een up-to-date en compleet klantbeeld op één plaats in uw systeem.

CRM KENMERKEN

Naast alle contactgegevens, correspondentie, taken, polissen, contracten, schademeldingen en documentatie, biedt het dossier ook ruimte voor overige CRM kenmerken. In deze kenmerken legt u informatie vast die u helpen om de klant proactieve service te bieden of waarmee u in de toekomst commerciële kansen kunt benutten. Denk hierbij aan informatie over de gezinssituatie, belangrijke levensgebeurtenissen of -doelen, hobby’s, interesses, of informatie die de klantwaarde omschrijft.

LOGFILE

Alle acties die u onderneemt, worden automatisch gelogd in ANVA CRM. Zo kunt u in één oogopslag zien welke acties voor de betreffende klant zijn ondernomen, wie dat heeft gedaan en wat er precies is gebeurd. E-mails die verzonden zijn, taken die afgehandeld zijn, documenten die samengesteld zijn en afspraken die zijn gemaakt, worden automatisch vastgelegd.

Vanuit het klantdossier kunt u onder andere onderstaande functionaliteiten gebruiken:

  • E-mail
  • Taken & Agenda
  • Documenten
  • Workflows
  • Schademelden
  • Vergelijk & Sluit

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons