Overtref de verwachtingen van uw klanten

Een schademelding is hèt moment waarop u de toegevoegde waarde van uw dienstverlening kunt laten zien. Uw klant verwacht service en een goed verzorgde afhandeling. Om het hele proces van claims verwerken en administreren zo efficiënt mogelijk te laten verlopen beschikt ANVA over handige koppelingen en een schadeworkflow in ANVA CRM.

 

SCHADEWORKFLOW IN ANVA CRM

Alle communicatie rondom de schademelding kunt u met behulp van de workflow in ANVA CRM stroomlijnen en automatisch laten verlopen. Deze workflow zorgt ervoor dat de klant op de juiste momenten automatisch wordt geinformeerd, bijvoorbeeld over de status en het zorgt ervoor dat gemaakte keuzes tijdens het proces automatisch worden vastgelegd in het klantdossier. Het verwerken van de claim en de financiele verwerking ervan gebeurt in de ANVA Backoffice.

 

FISH KOPPELING

Met FISH voert u eenvoudig en effectief fraudecontroles uit. FISH is een systeem voor risicobeoordeling bij acceptatie en schadebehandeling. Met FISH kunt u eenvoudig de in de FISH-database aanwezige actuele gegevens opvragen van een (aspirant) verzekerde. Deze gebruikt u vervolgens voor een beoordeling van het schade- en fraudeverleden.

 

VPI-SCHADEBEHANDELING

Met VPI Schadebehandeling kunt u als volmachtkantoor realtime schade-informatie en boekingsgegevens uitwisselen met maatschappijen voor de overdracht van de schadebehandeling en de synchronisatie van financiele administratie. Voorbeelden van toepassingen zijn: de overdracht in de behandeling van schadedossiers, meldingen van grote schades, overdracht van letselschade, buitenlandschade en frauduleuze claims, de behandeling van klanten en het uitwisselen van reserveringen en uitkeringen. Voor een overzicht van de aangesloten maatschappijen verwijzen wij u naar de website van Volmachtbeheer

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons