BackOffice

voor financieel adviseurs

De ANVA BackOffice is al jarenlang een betrouwbaar en bewezen oplossing voor financieel adviseurs. Onze software maakt uw werkzaamheden efficiënter en makkelijker. Van product- of polisadministratie en schadeafwikkeling tot prolongatie, boekhouding, facturatie en debiteurenbewaking.

Vraag de demo aan

Bewezen en betrouwbare backoffice oplossing

Met onze software maken wij uw werkzaamheden efficiënter en makkelijker. Van product- of polisadministratie en schadeafwikkeling tot prolongatie, boekhouding, facturatie en debiteurenbewaking. 

BETROUWBARE ADMINISTRATIE

  • Een complete schadeadministratie en agendering binnen ons schadeprogramma;
  • Uitgebreide software voor prolongatie, incasso en excasso; Gemakkelijk en efficiënt bijhouden van polisinformatie;
  • Koppeling met uw eigen boekhoudsysteem;
  • Uitgebreide mogelijkheden voor debiteurenbewaking;
  • Mogelijkheid om volledige subagenten- en tussenpersonenadministratie te voeren;
  • Variabele polisopmaak en vastlegging van provisiepercentages;
  • Automatische aanlevering van omzetgegevens van volmachtzaken aan volmachtgever;
  • Breed scala aan functionaliteiten binnen sub- en grootboekadministratie.

 

INZICHTELIJKE MANAGEMENTINFORMATIE

  • Automatisch bijhouden van omzet- en productiegegevens;
  • Verkrijgen van informatie in allerlei vormen (productie, omzet, statistieken) en gezichtspunten
  • (klant, agent, collectiviteit);
  • Vastleggen van werkgeversrelaties, werknemersrelaties, dienstverbanden en polissen;
  • Automatisch registeren van tijd tijdens uw werkzaamheden;
  • Gemakkelijk inzicht in rendement;
  • Eenvoudig gewenste informatie selecteren met ons uitgebreide selectieprogramma.
  • Interactieve dashboards en uitgebreide analysemogelijkheden met het nieuwe ANVA Analytics

 

EFFICIENTER WERKEN 

  • Online opvragen gegevens van verzekerden en voertuigen;
  • Dubbele gegevensinvoer vermijden door automatische invulling;
  • Ophalen van premies voor zowel acceptatie als prolongatie met Rolls;
  • Uitvoeren van fraudechecks;
  • Online samenwerking van assurantieadviseur, dealer, schadehersteller, verzekeraar (volmacht) en expert;
  • Een breed scala aan koppelingen met platformen en databases (bekijk ze hier)

De mogelijkheden zelf ervaren?

Vraag dan snel onze demo aan!

ANVA BackOffice voor financieel adviseurs

Onze bewezen backoffice oplossing bevat:

Polisadministratie

Een efficiënte registratie van verzekeringspolissen dankzij vereenvoudigde invoer van gegevens, complete polisoverzichten en...


Meer informatie

Claimsadministratie

Een schademelding is hèt moment waarop u de toegevoegde waarde van uw dienstverlening kunt laten zien. Uw klant verwacht ser...


Meer informatie

Managementinformatie

Inzicht in het rendement van uw organisatie zorgt ervoor dat u in ‘control’ blijft. Zo houdt u focus op uw resultaten en ...


Meer informatie

Tijdsregistratie

Realiseer een sluitende urenregistratie op een snelle en overzichtelijke manier. Met de hulpmiddelen in ANVA wordt uw tijdsbe...


Meer informatie

Financiële administratie

ANVA’s Backoffice beschikt over verschillende functionaliteit ten behoeve van uw financiële administratie. Dat varieert va...


Meer informatie

Koppelingen backoffice

Dankzij een uitgebreid aanbod aan koppelingen met platformen en databases in de verzekeringsbranche heeft u nog maar één sy...


Meer informatie

Aplaza

Gemakkelijk offertes, transacties en mutaties doen én op een eenvoudige manier documenten en berichten ontvangen: dat is Apl...


Meer informatie

AFD-mappingbeheer

ANVA heeft zijn externe koppelingen voorzien van een compleet nieuwe basis. Met deze op SIVI’s AFD-standaard gebaseerde sof...


Meer informatie

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons