ANVA Backoffice


Bewezen en betrouwbare backoffice oplossing

ANVA is marktleider in software voor volmacht kantoren en onze backoffice applicatie heeft zich inmiddels al ruimschoots bewezen. Hiermee krijgt u inzicht in uw business en het helpt u om uw contracten en producten zo effectief mogelijk te beheren. ANVA BackOffice vormt de basis voor al onze pakketten.

Met onze software maken wij uw werkzaamheden efficiënter en makkelijker. Van product- of polisadministratie en schadeafwikkeling tot prolongatie, boekhouding, facturatie en debiteurenbewaking. De backoffice-oplossing van ANVA heeft zich inmiddels ruimschoots bewezen en al jarenlang naar tevredenheid gebruikt door het grootste deel van de volmachtkantoren in Nederland. 

 

BETROUWBARE ADMINISTRATIE

  • Een complete schadeadministratie en agendering binnen ons schadeprogramma;
  • Uitgebreide software voor prolongatie, incasso en excasso; Gemakkelijk en efficiënt bijhouden van polisinformatie;
  • Koppeling met uw eigen boekhoudsysteem;
  • Uitgebreide mogelijkheden voor debiteurenbewaking;
  • Mogelijkheid om volledige subagenten- en tussenpersonenadministratie te voeren;
  • Variabele polisopmaak en vastlegging van provisiepercentages;
  • Automatische aanlevering van omzetgegevens van volmachtzaken aan volmachtgever;
  • Breed scala aan functionaliteiten binnen sub- en grootboekadministratie.

 

INZICHTELIJKE MANAGEMENTINFORMATIE

  • Automatisch bijhouden van omzet- en productiegegevens;
  • Verkrijgen van informatie in allerlei vormen (productie, omzet, statistieken) en gezichtspunten
  • (klant, agent, collectiviteit);
  • Vastleggen van werkgeversrelaties, werknemersrelaties, dienstverbanden en polissen;
  • Automatisch registeren van tijd tijdens uw werkzaamheden;
  • Gemakkelijk inzicht in rendement;
  • Eenvoudig gewenste informatie selecteren met ons uitgebreide selectieprogramma.
  • Interactieve dashboards en uitgebreide analysemogelijkheden met het nieuwe ANVA Analytics

 

EFFICIENTER WERKEN 

  • Realtime opvragen van gegevens over verzekerden en voertuigen;
  • Dubbele gegevensinvoer vermijden door automatische invulling;
  • Ophalen van premies voor zowel acceptatie als prolongatie met Rolls;
  • Uitvoeren van fraudechecks;
  • Optimale samenwerking tussen assurantieadviseur, dealer, schadehersteller, verzekeraar (volmacht) en expert;
  • Een breed scala aan koppelingen met platformen en databases (bekijk ze hier)

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons