Bewezen en betrouwbare backoffice oplossing
ANVA is marktleider in software voor volmacht kantoren en onze backoffice applicatie heeft zich inmiddels al ruimschoots bewezen. Hiermee krijgt u inzicht in uw business en het helpt u om uw contracten en producten zo effectief mogelijk te beheren. ANVA BackOffice vormt de basis voor al onze pakketten.
Met onze software maken wij uw werkzaamheden efficiënter en makkelijker. Van product- of polisadministratie en schadeafwikkeling tot prolongatie, boekhouding, facturatie en debiteurenbewaking. De backoffice-oplossing van ANVA heeft zich inmiddels ruimschoots bewezen en al jarenlang naar tevredenheid gebruikt door het grootste deel van de volmachtkantoren in Nederland.
BETROUWBARE ADMINISTRATIE
- Een complete schadeadministratie en agendering binnen ons schadeprogramma;
- Uitgebreide software voor prolongatie, incasso en excasso; Gemakkelijk en efficiënt bijhouden van polisinformatie;
- Koppeling met uw eigen boekhoudsysteem;
- Uitgebreide mogelijkheden voor debiteurenbewaking;
- Mogelijkheid om volledige subagenten- en tussenpersonenadministratie te voeren;
- Variabele polisopmaak en vastlegging van provisiepercentages;
- Automatische aanlevering van omzetgegevens van volmachtzaken aan volmachtgever;
- Breed scala aan functionaliteiten binnen sub- en grootboekadministratie.
INZICHTELIJKE MANAGEMENTINFORMATIE
- Automatisch bijhouden van omzet- en productiegegevens;
- Verkrijgen van informatie in allerlei vormen (productie, omzet, statistieken) en gezichtspunten
- (klant, agent, collectiviteit);
- Vastleggen van werkgeversrelaties, werknemersrelaties, dienstverbanden en polissen;
- Automatisch registeren van tijd tijdens uw werkzaamheden;
- Gemakkelijk inzicht in rendement;
- Eenvoudig gewenste informatie selecteren met ons uitgebreide selectieprogramma.
- Interactieve dashboards en uitgebreide analysemogelijkheden met het nieuwe ANVA Analytics
EFFICIENTER WERKEN
- Realtime opvragen van gegevens over verzekerden en voertuigen;
- Dubbele gegevensinvoer vermijden door automatische invulling;
- Ophalen van premies voor zowel acceptatie als prolongatie met Rolls;
- Uitvoeren van fraudechecks;
- Optimale samenwerking tussen assurantieadviseur, dealer, schadehersteller, verzekeraar (volmacht) en expert;
- Een breed scala aan koppelingen met platformen en databases (bekijk ze hier)