Efficiënter werken omdat verzekeringsstukken automatisch worden verstuurd naar de adviseur
Efficiënt documenten en berichten aanleveren aan agenten? Wil je hen ontzorgen én je eigen proces van aanleveren zo effectief mogelijk laten verlopen? Dat kan met de ANVA Postbus. Nieuwe functionaliteit voor de digitale distributie van polisberichten en documenten aan agenten. Vanuit ANVA 4/5 kun je de documenten en berichten eenvoudig uploaden in de Postbus. Agenten indexeren deze vervolgens via Aplaza in hun eigen administratiepakket. Dubbele en handmatige handelingen zijn daarmee écht verleden tijd. Digitaal is de norm.
Prolongatie- en mutatie-berichten, én PDF-documenten digitaal versturen naar agenten via de ANVA Postbus betekent een grote afname van documenten die per e-mail of fysieke post verstuurd worden. Bovendien ondersteun je met het digitaal aanleveren agenten in bij optimaliseren van hun werkprocessen. Zij kunnen de aangeleverde informatie automatisch laten verwerken in de klantdossiers en de documenten digitaal of fysiek doorsturen naar hun klanten. Documenten scannen en handmatig koppelen aan dossiers (‘indexeren’) is daarmee niet langer nodig. Het ophalen van berichten uit de Postbus loopt via Aplaza, een proces dat naast ANVA ook door de meeste andere systeemhuispakketten wordt ondersteund.
Door reductie van fysieke post en e-mail bespaar je veel kosten, maar ook tijd. De Postbus brengt een flinke verlaging van de werklast met zich mee en het optimaliseert en versnelt je werkproces. Datzelfde geldt zeker ook voor de agenten die de berichten ontvangen.
Mutaties op polissen en documenten voer je door in ANVA 4/5. De bijbehorende documenten en berichten kun je van daaruit automatisch laten verwerken via de Postbus. Je kunt er ook voor kiezen om de berichten eerst te fiatteren voor ze verzonden worden.
Agenten kunnen de aangeleverde informatie automatisch laten verwerken in de klantdossiers en de documenten digitaal of fysiek doorsturen naar hun klanten. Documenten scannen en handmatig koppelen aan dossiers (‘indexeren’) is daarmee niet langer nodig. Zo houden zij meer tijd over voor hun eigen klanten.
Met de ANVA Postbus bieden we onze klanten totale dienstverlening en kunnen we de processen in ANVA Backoffice gemakkelijker laten aansluiten. VCN is als pilotgebruiker betrokken bij de ontwikkeling van de Postbus. Paul School en Paul Schilders delen hun ervaringen.
De Postbus is inbegrepen in je ANVA 4/5 abonnement en voor het gebruik van de oplossing door agenten worden geen kosten voor Aplaza in rekening gebracht. De kosten worden gedragen door de aanbieders van de stukken (verzekeraars en volmachten). Neem voor meer informatie contact met Aplaza via info@aplaza.nl.
Het centrale verzekeringssysteem voor relatie, polis, schadeadministratie en je financiële verwerking.
Om eenvoudig, efficiënt en betrouwbaar data te ontsluiten van je ANVA verzekeringsadministratie naar het applicatielandschap en je BI-oplossing.
Uitgebreide en overzichtelijke rapportages, selecties en dashboards, waardoor je op ieder moment van de dag weet hoe jouw bedrijf ervoor staat.
Het centrale verzekeringssysteem voor relatie, polis, schadeadministratie en je financiële verwerking.
Om eenvoudig, efficiënt en betrouwbaar data te ontsluiten van je ANVA verzekeringsadministratie naar het applicatielandschap en je BI-oplossing.
Uitgebreide en overzichtelijke rapportages, selecties en dashboards, waardoor je op ieder moment van de dag weet hoe jouw bedrijf ervoor staat.
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief