In ANVA Hub kun je gemakkelijk zelf workflows inrichten waarmee je een uniforme werkwijze creëert voor jouw advieskantoor. Dossiers zijn hierdoor altijd in orde waardoor je klanten nog beter kunt bedienen.
Om ervoor te zorgen dat jij zo efficiënt mogelijk kunt werken is het beheren van relaties en financiële contracten heel eenvoudig. Je kunt alles vanuit één applicatie managen en hebt in ANVA Hub altijd het volledig overzicht bij de hand.
Door de integratie van Microsoft 365 kun je eenvoudig e-mails, taken en jouw agenda gebruiken in ANVA Hub. Zo kun je makkelijk blijven werken zoals je dat nu gewend bent, maar dan nog sneller.
‘Het is heel leuk om mee te kunnen denken over de ontwikkeling van een product en om te zien dat onze ideeën in de nieuwe oplossing worden verwerkt. Je merkt echt dat er geluisterd wordt naar je ideeën en ANVA Hub zo echt helemaal geschikt voor mij, en daarmee andere kleine advieskantoren, gemaakt wordt.’
Van alle tijdsbesteding is een advieskantoor ruim 25% van zijn kwijt aan administratieve handelingen. Administratie is daarmee een groot onderdeel van jou werkzaamheden. Tijd die jij waarschijnlijk veel beter kunt benutten. Met ANVA Hub zorgen wij ervoor dat je een jouw administratie veel efficiënter kunt inrichten en je veel minder handelingen handmatig hoeft uit te voeren.
Samen met administratieve handelingen neemt het beheer van jouw contracten 46% van jouw tijd in beslag. Je moet bepaalde processen doorlopen die niet altijd goed op elkaar aansluiten. Wij vinden het belangrijk deze processen zo veel mogelijk te automatiseren en ervoor te zorgen dat wij aansluiting zoeken bij andere partijen in de branche, zodat jij je daar niet druk over hoeft te maken.
Samen met administratieve handelingen neemt het beheer van jouw contracten 46% van jouw tijd in beslag. Je moet bepaalde processen doorlopen die niet altijd goed op elkaar aansluiten. Wij vinden het belangrijk deze processen zo veel mogelijk te automatiseren en ervoor te zorgen dat wij aansluiting zoeken bij andere partijen in de branche, zodat jij je daar niet druk over hoeft te maken.
De behoeften van de consument veranderen. Dat betekent ook dat ze op een andere manier geholpen willen worden. Meer zelf kunnen regelen en betere nazorg zijn daar voorbeelden van. Met ANVA Hub geven wij jou de tools in handen om klanten beter proactief te kunnen bedienen en ervoor te zorgen dat je jouw klanten eenvoudig kunt voorzien van het beste advies.
We hebben ANVA Hub zo ontwikkeld dat elk kantoor ermee aan de slag kan. Zo is ANVA Hub heel gemakkelijk in gebruik. Door de verschillende modules kun je zelf kiezen welke functionaliteiten jij nodig hebt en betaal je naar verbruik. Op deze manier is Hub geschikt voor grote maar ook juist kleine advieskantoren.
We hebben ANVA Hub zo ontwikkeld dat elk kantoor ermee aan de slag kan. Zo is ANVA Hub heel gemakkelijk in gebruik. Door de verschillende modules kun je zelf kiezen welke functionaliteiten jij nodig hebt en betaal je naar verbruik. Op deze manier is Hub geschikt voor grote maar ook juist kleine advieskantoren.
Wil je eerst meer zien van onze oplossing? Neem contact met ons op!
Ultieme connectiviteit, efficiënte bedrijfsprocessen, toekomstbestendige technologie en vertrouwen op continuïteit in performance. Altijd, overal. Gebruiksvriendelijk, auditeerbaar, schaalbaar, altijd up-to-date en optimale security. ANVA Hub is de verbindende schakel in je applicatie-landschap.
Ultieme connectiviteit, efficiënte bedrijfsprocessen, toekomstbestendige technologie en vertrouwen op continuïteit in performance. Altijd, overal. Gebruiksvriendelijk, auditeerbaar, schaalbaar, altijd up-to-date en optimale security. ANVA Hub is de verbindende schakel in je applicatie-landschap.
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief