Events

ANVA @ am:dag

Stay tuned met ANVA Analytics

Op 22 november aanstaande vindt onder het motto ‘Stay tuned’ de jaarlijkse am:dag plaats. Uiteraard is ANVA er ook dit keer weer bij en daarom mogen we een aantal relatiekaarten weggeven. Kaarten reserveren kan vanaf nu. Wees snel, want de voorraad is beperkt!

 

Blijf aangehaakt met ANVA Analytics

Van alle data die ooit is verzameld, is negentig procent in de afgelopen twee jaar gegenereerd. Doordat steeds meer apparaten worden aangesloten op internet ontstaat een schat aan data die, mits goed gebruikt, van grote waarde kan zijn. De financiële sector is niet voor niets een van de eersten die big data breed omarmt. Om die data beter inzichtelijk te maken, introduceert ANVA een nieuwe business intelligence (BI)-tool, ANVA Analytics.

ANVA Analytics wordt ontwikkeld in samenwerking met Birst, een gerenommeerde partij die uit onderzoek van onder andere Gartner en Forrester naar voren komt als een van de meest innovatieve spelers op het gebied van business intelligence-oplossingen. De tool bestaat standaard uit een aantal interactieve dashboards. Daarnaast is er nog een extra optie met uitgebreidere analysemogelijkheden en de mogelijkheid om data vanuit externe bronnen toe te voegen en te combineren met eigen data.

ANVA Analytics wordt op dit moment als pilot ingezet en naar verwachting is dit begin 2017 afgerond en kunnen de eerste gebruikers aan de slag. Tijdens de am:dag geeft ANVA een preview van ANVA Analytics via demonstraties bij onze beursstand!

 

AM:DAG 22 NOVEMBER 2016 - BEATRIXGEBOUW UTRECHT

Tijdens de am:dag 2016 zien we, onder leiding van dagvoorzitter Jort Kelder, nieuwe technologie en bekijken we hoe je als adviseur en verzekeraar (samen) de klant bedient. De boodschap: sluit niets uit, weet wat er speelt, ken de consequenties en stay tuned! Ga in debat met de belangrijkste stakeholders uit de branche: AFM, Verbond van Verzekeraars en Adfiz. Bestseller-auteur Steven van Belleghem zorgt voor de keynote. Hij vindt dat veel technologie tot doel heeft de relatie met de klant te verbeteren. Maar zijn we daar wel ambitieus genoeg? Hij zegt ook dat het zonder mensen een koude, zakelijke en rationele cultuur wordt. En dat willen we eigenlijk niet. Digitaal kan helpen, maar we moeten wel humaan blijven. Maar hoe doe je dat dan?

 

WILT U ERBIJ ZIJN?

De enige manier om daar achter te komen, is er live bij zijn. En dat kan met een ANVA-relatiekaart. We hebben een beperkt aantal kaarten gekregen om uit te delen aan onze relaties. Heeft u hier interesse in? Laat het ons weten via marketingcommunicatie@anva.nl

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

En blijf op de hoogte van al ons nieuws, onze events, webinars & blogs

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons