Young Professional Program - Applicatiebeheerder

Amersfoort, 40 uur

Solliciteren

Afgestudeerd, maar nog lang niet uitgeleerd? Wil je naast leren ook graag lekker aan het werk in jouw vakgebied en werken in een ambitieus en gedreven team? Dan past het Young Professional Programma (Traineeship) bij ANVA helemaal bij jou!
Heb jij de ambitie? Dan zorgen wij voor de randvoorwaarden, opleidingen en begeleiding, zodat jij je ambitie ook echt waar kan maken.

 

PROGRAMMA

“Samen de focus op jouw kwaliteiten”

Als starter op de arbeidsmarkt kun je bij ons direct beginnen in de functie van applicatiebeheerder. We zoeken iemand die zich vast wil bijten middels een goed opleidingstraject in Office 365 incl. Sharepoint en Atlassian Suite of in Afas Profit/InSite (ons personeelsadministratiesysteem waar nog veel meer uit te halen valt voor ons!). Dan word jij onze kenner en kunner, die we heel hard nodig hebben.
Jij bent een young professional als geen ander, dus we maken samen een programma op maat, waarin je je op vakinhoudelijk én persoonlijk vlak mag ontwikkelen. We dagen je uit om het beste uit jezelf te halen! Dat doen we door je vrijheid en verantwoordelijkheid te geven in je werk, maar je ook onder te dompelen in diverse trainingen, workshops en kennisdelingssessies waarvan wij vinden dat het bijdraagt aan je professionele ontwikkeling.

Wat kun je verwachten:

 

DUURZAME ONTWIKKELING

Leren krijgt een steeds groter aandeel binnen ANVA. Kenmerkend voor ons is dat we samen werken aan ontwikkeling, innovatie en succes. Dit doen wij doormiddel van onze intern ontwikkelde ANVAcademy en ANVAfternoon. Hierin bieden we jou als werknemer de mogelijkheid om je blijvend te ontwikkelen, je kennis te delen met anderen en betrekken we ook klanten en partners steeds meer bij onze ontwikkelingen.

 

ANVAcademy

De ANVAcademy is de plek waar het leren en ontwikkelen van werknemers en de organisatie samenkomt. Wanneer jij je presentatievaardigheden wilt verbeteren of wilt leren hoe je LEAN kunt werken is dit de plek waar je moet zijn. Hier vind je ons aanbod om aan jouw persoonlijke en vakinhoudelijke skills te kunnen werken.

 

ANVAfternoon

ANVAfternoon is hét kennisdelingsevenement van ANVA dat vier tot zes keer per jaar plaatsvindt. Tijdens dit event worden verschillende sessies verzorgd door ANVA-medewerkers, specialisten en klanten, en delen we op een informele en leuke manier kennis met elkaar. Het doel hierbij is elkaars kennis te vergroten, verbinding tussen werknemers en afdelingen te versterken en elkaar te inspireren en ruimte te geven om innovatieve ideeën een platform te kunnen geven. ANVAfternoon maakt het mogelijk om als organisatie SAMEN te leren en te ontwikkelen.

 

JOUW WERKOMGEVING

Bij ANVA werk je in open en lichte kantoorruimtes waardoor je makkelijk kunt afstappen op je collega’s. Wij hebben een platte structuur, waardoor het vanzelfsprekend is dat je met iedereen samenwerkt en iedereen aanspreekt, zonder drempels te ervaren. Jouw manager zit gewoon naast je 'op de werkvloer' en is hierdoor goed bereikbaar en informeel aanspreekbaar. Zo schakel je efficiënt en effectief. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je functie vorm en inhoud te geven, waarbij je fouten mag maken onder het motto:

“Fouten zijn het bewijs dat je lef hebt getoond en dát wordt gewaardeerd”

We laten zien dat we van onze fouten leren en dat brengt ons steeds weer een stapje verder. Je collega’s zijn hoogopgeleide en gedreven professionals die jou nodig hebben om het verschil te maken bij onze klanten. We zijn kritisch naar elkaar, leggen de lat hoger dan de concurrent en vragen aan onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. De klant zien wij daarom ook als businesspartner. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband.

 

Werknemers zeggen over ANVA:
'Veel ruimte om mij op persoonlijk en inhoudelijk vlak te ontwikkelen’
'Goede samenwerking’
'Gezellig, saamhorig, gemoedelijk en warm'
‘Een organisatie die volop in ontwikkeling is, waar ik aan mag bijdragen’

 

WAT HEB JIJ IN HUIS?

 

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER

 

OVER ANVA

Vol trots maakt ANVA ruim veertig jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. We werken bij ANVA agile en LEAN en kiezen methodieken die het beste bij ons passen. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega's, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marieke Vedder (HR) via 033-4798200 of hr@anva.nl.

Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces en in de afrondende fase vragen we je een VOG aan te vragen.

 

Keywords: traineeship, trainee, young professional, starter  

Solliciteer direct via het onderstaand formulier

Persoonlijke gegevens


CV en motivatie


Upload motivatie (.doc,.docx,.pdf,.txt) bestandsnaam.....
Upload CV (.doc,.docx,.pdf,.txt) bestandsnaam.....

Waar heeft u onze vacature gevonden?



WIE WORDEN JOUW COLLEGA'S?

Wil je weten met wie je straks je kopje koffie drinkt, of je passies deelt op de borrel?

Bekijk ons team
Justin Justin
Ronald Ronald
Hans Hans