Nieuws

ANVA introduceert telefoniekoppeling voor ANVA CRM

Persbericht

Dankzij de koppeling van ANVA is het nu mogelijk om telefoniesoftware te koppelen met ANVA CRM. ANVA en Panas, leverancier van zakelijke telefonie, hebben besloten de samenwerking aan te gaan en hun software aan elkaar te koppelen.

Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van de telefoniekoppeling het betreffende CRM-dossier getoond zodat medewerkers van kantoren alle relevante informatie meteen bij de hand hebben. Zijn er meerdere dossiers met het telefoonnummer? Dan ziet de medewerker een overzicht van alle relevante dossiers waaruit hij kan kiezen.

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA CRM direct “warm” worden begroet en persoonlijk worden aangesproken. Hiermee werken klanten efficiënter en klantvriendelijker, doordat ze relevante gegevens van hun klanten altijd bij de hand hebben. Nog vóórdat een medeweker de telefoon opneemt, weet hij al wie er contact met hem zoekt.

Bouten Groep in Panningen heeft als eerste deze nieuwe telefoniekoppeling in gebruik genomen. Luc Bouten zegt hierover: ‘De koppeling tussen Panas en ANVA CRM zorgt ervoor dat wij nog efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Klantgegevens zijn direct beschikbaar waardoor geen extra vragen gesteld hoeven te worden bij het aannemen van de telefoon. Ook bij het doorverbinden zijn de klantgegevens bij de ontvanger direct bekend.’

De telefoonkoppeling is een standaard functionaliteit binnen ANVA CRM en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de koppeling hoeft een klant enkel een telefonie-oplossing af te nemen zoals die van ANVA’s launching partner Panas. 

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

En blijf op de hoogte van al ons nieuws, onze events, webinars & blogs

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons